Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 września 2015

Zawodów Pływackich Otwarcia Sezonu - Puchar Prezesa KS Korner

               27.09.2015 odbyły się pierwsze  po wakacjach zawody pływackie otwarcia sezonu  o Puchar Prezesa KS Korner Zielona góra

Na zawody zjechało 300 zawodników z  17 klubów z zachodniej Polski  m.in.:
Kalisz (rekin i włókniarz) , Poznań ( warta), Lubań, Głogów ( piast), Świebodzin ( Totis viribus), Legnica champion swimming oraz Wankan ) ,Wolsztyn( wodnik), Zielona Góra ( korner),
Wrocław (śląsk),Police ( wodnik), Świdnica ( svida), Rudna ( shark), Brzeg Dolny (rokita), Polkowice ( płetval) .Ilość zawodników widać było dopiero  na rozgrzewce ( zdjęcie poniżej)
 
Dla mnie pierwsze zawody po wakacjach a dla innych pierwsze zawody gdzie  każdy chciał sprawdzić formę po szkółkach, zgrupowaniach . Pierwsza moja koronna  konkurencja do której się szykuje  
to styl dowolny ( kraul) - wynik z poprzednich zawodów to 34,06
 Radość i niedowierzanie drugi na mecie z czasem 32:21 czyli lepszym 1,85 sekundy od ostatnich zawodów!!! i 4 miejsce !!!! w swojej kategorii wiekowej - nawet nie śniłem  o tym
druga konkurencja to styl klasyczny ( żabka)  której nie ćwiczę i nie oczekuje wyników
Czas końcowy  44:43  lepszy o 0,7 sekundy i tak dobrze
 i czwarte miejsce w swojej kategorii wiekowej 12 latków
 Ostatni dla mnie bieg w stylu grzbietowym
 
            Czas  końcowy 39:28 to poprawa czasu z przed wakacji 40:70  o 1:42 sekundy

Kolejne zmagania  na zawodach za miesiąc
zobaczymy czy utrzymam  tendencje do poprawiania na każdych zawodach  czasów .
Ja i tak jestem dumny że trenując sam   rywalizuje z najlepszymi , którzy poświęcają  
po 3 godziny na treningi gdzie ja zaledwie 30 minut .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz