Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 lutego 2016

Licencja zawodnicza PZP :)


 Po coraz lepszych wynikach  w zawodach pływackich w całym 2015 roku , gdy startowałem jako amator zrzeszony w AZS Zielona Góra ,przyszły zmiany  od nowego roku .
Na  starty w imprezach pływackich  od 2016 roku są dopuszczane tylko osoby posiadające
 licencje zawodniczą  .
Uzyskałem taką i zostałem od dnia 1.02.2016 roku 
 Licencjonowanym pływakiem  Polskiego Związku Pływackiego
                                           Zapisałem się także do  klubu  "Korner " Zielona Góra
, z którego to pochodzą i szkolili się najlepsi pływacy  jak min:  Radek Kawęcki .
Klub Korner był zawsze w czołówce klubów pływacki z całej Polski.
Jednak  na treningi  chodzę jak do tej pory z tatą i  mamy swój indywidualny cykl 
 dopasowany do mojego planu szkolnego .
Mam nadzieje, że uda mi się  zaistnieć w nowym klubie, nie tylko
 jako statystyczny zawodnik ale głównie poprzez osiągnięcia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz