Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 stycznia 2018

WOŚP Zielona Góra 2018

Co roku  uczestniczyłem czynnie wrzucając do puszki  pieniądze na WOŚP , 
Począwszy od zeszłego roku , gdy zgłosiłem się pierwszy raz jako wolontariusz
 chcąc doświadczyć organizacji imprezy od "środka  .
 Nie było innej opcji jak i na ten rok dołączyć do grupy 300 wolontariuszy 
kwestujących w winnym grodzie.
Zgłaszając się przed dzień ogólnopolskiej zbiórki pieniędzy do centrum biznesu w Zielonej Górze 
otrzymałem niezbędnik wolontariusza czyli : puszkę kwestarską , identyfikator , koszulkę i  samoprzylepne serduszka oraz gadżety od sponsorów ułatwiające prace w niesprzymierzający warunkach jak rękawiczki i "komin" na szyję
 Poniżej zdjęcie z Pawłem Wysockim członkiem sztabu WOŚP w Zielonej Górze
Wreszcie wyczekiwana  Niedziela i rozpoczął się 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla noworodków, a konkretnie dla wyrównania szans w ich leczeniu.
 W mieście stanęły dwie sceny :
 Główna przy przy Filharmonii oraz przy ratuszu Scena Otwartych Serc
Ponadto odbywały się imprezy towarzyszące zarówno sportowe jak i o charakterze aukcji..
Pogoda jak zwykle w styczniu  nie rozpieszczała i temperatura dawała się we znaki
Jednak moim zadaniem było kwestować  i zebrać jak najwięcej pieniędzy do puszki  
najsłodsi byli najmłodsi kwestorzy , którzy już byli świadomi
 o formie pomocy wrzucając datek do puszki :)
spotykałem przy okazji  swoich znajomych zarówno ze szkoły jak i towarzystwa pływackiego
Powiem kolejny raz - nie wierzyłem że Zielonogórzanie są w tym dniu tak hojni
 dopóki sam tego nie doświadczyłem , a do mojej puszki  trafiały w 70%  papierowe banknoty
Jeszcze raz dziękuje wszystkim zielonogórzaninom , którzy mimo niesprzyjającej aurze wyszli z domów i za kwestowali w tym dniu do puszek wolontariuszy .Widać było , że maja gorące serce :) brawo
 W Zielonej Górze również padł kolejny rekord.
Razem pobiliśmy trzeci raz z rzędu, zielonogórski rekord w ilości zebranych pieniędzy
w 2016 roku  zebrano 174 tys zł
w 2017 roku   zebrano 300 tys. zł.
 rok 2018 przekracza kwotę grubo ponad 320 tys. zł.
A będzie tego pewnie znacznie więcej, bo trwają cały czas aukcje.
 Kulminacyjnym momentem dnia już tradycyjnie było "Światełko do Nieba".
W Zielonej Górze fajerwerki odpalali strażacy.
Wszystko działo się na skwerze niedaleko Gazowni - prawda ze robi wrażenie :)
Po dopełnieniu wszystkich formalności związanych z przeliczeniem mojej puszki otrzymałem od Szefa Sztabu Filipa Gryko druk rozliczenia na którym była informacja z kwotą, którą zebrałem do puszki kwestarskiej podczas zbiórki finałowej oraz  podziękowanie dla za świetnie wykonaną prace
a zebrała się naprawdę pokaźna kwota  1916,25zł  to aż 3 krotnie więcej niż rok wcześniej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz