Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 lutego 2018

Ogólnopolskie Zawody Pływackie ''Puchar Dyrektora ZSOiS w Zielonej Górze - 25 luty 2018


 
Pierwsze zawody  w kategorii open w po nowym roku i pierwsze sprawdzenie swojej formy
 wystartowało 267 zawodników z 19 klubów  
 Pierwsza konkurencja w której startowałem to 50 m dowolny
Oczekiwania duże bo to mój koronny dystans i chciałem ruszyć z czasem do przodu ,
jednak  wszystko zależy od dyspozycji dnia i od pogody 
  
Wystartowałem w przedostatniej serii z czasem 26:33
 
 
 
Wyczekiwanie na pojawienie się końcowych rezultatów 
 Mój czas to 26:31 czyli poprawa o 0:02 sekundy
 
w końcowej klasyfikacji zająłem 2 miejsce w kategorii wiekowej 
 Dwie godzinki w oczekiwaniu na ostatnią konkurencję, którą wybrałem tego dnia 
to 100 dowolny - i  tutaj akurat nie liczyłem na poprawę czasu
 
końcowy czas 58:31 czyli 0:02  gorzej od swojego najlepszego czasu
Końcowa tabela zawodów dla  14-15 latków za 2 najlepsze starty
  
Najmilszą niespodzianką na tych zawodach  był przyjazd mojego kolegi Maćka Tęczy z klubu Iskra Konin ( 2 lata temu  zapoznaliśmy się na takich zawodach)i cały czas utrzymujemy ze sobą kontakt
 Podsumowując zawody :
nikt nie osiągnął czasów powyzej swoich  życiówek , każdy tłumaczył  to zmęczeniem treningowym i początkiem  nowego roku wiec nastroje były ponure po każdych startach .Jest więc czas na podciągniecie  się w treningach  ,żeby za miesiąc na kolejnych zawodach zabłysnąć w końcu formą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz