Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 kwietnia 2019

Ogólnopolskie Zawody Pływackie o Puchar Sprintu - Świebodzin 07.04.2019

To już trzecie zawody zorganizowane przez stowarzyszenie pływackie Totis Viribus
ze Świebodzina ,na które stawiło się 161 zawodników i zawodniczek
Świebodzin w niedzielny poranek przywitał nas bardzo gościnnie widać, że się bardzo  starali
W tle widać  z okien pływalni słynną postać Jezusa  Chrystusa - niesamowity widok  :)
 Program imprezy obejmuje 5 konkurencji: 50 m stylem motylkowym, grzbietowym, klasycznym , dowolny oraz 100 m stylem zmiennym. Każdy może wystartować we wszystkich pięciu konkurencjach, a im większa liczba zaliczonych startów, tym miejsce w klasyfikacji może być wyższe. Wygra ten, kto uzyska najmniejszą sumą czasów
 Moje cele i nastawienie na ten dzień  to  starty tylko w trzech konkurencjach 
Standardowa rozgrzewka godzinę przed zawodami 
- głownie poświęciłem na skoki ze słupka startowego 
skład sędziowski który , towarzyszy nam w każdych lokalnych zawodach 
Pierwsza konkurencja w"pięcioboju"pływackim w której wystartowałem  to motylek
 wynik gorszy od rekordu życiowego o 0,10 sekundy
 Dłuższa chwila wytchnienia ( rezygnuje ze stylu grzbietowego)
to wystarczająco dla organizmu na złapanie oddechu przy tak szybkich seriach 
 i kolejny styl klasyczny  


 przypływając na metę poprawiłem życiówkę z 36:68 na  34:99
 i byłem bardzo  zadowolony z drugiego startu
 Biegiem  na odpoczynek - bo już czekał na nas kolejny styl dowolny 
mój wyczekiwany królewski dystans
mina sama mówi za siebie , to nie ten czas na który pracowałem na treningach
szereg błędów od startu poprzez nawrót itd  to wszystko zemściło się na rezultacie końcowym
 
magiczna granica ,której nie mogę pokonać na kolejnych zawodach to 25:80 dalej jest barierą .
dodam że mój kolega także trenujący amatorsko po zajęciach szkolnych , miał dzisiaj powód do radości łamiąc barierę 25 sekund i to znacznie 24:69 - brawo Miłosz
Symbol Świebodzina i Polski miał w tym dniu jeszcze inna oprawę w samo południe na teren gaju oliwnego pod figurą Chrystusa Króla zjechały tysiące wspaniałych motocykli. Zbiórce dopisała piękna słoneczna pogoda.W tych warunkach nastąpiło otwarcie tegorocznego sezonu motocyklowego
Jak zwykle, była to znakomita okazja do spotkania się przed sezonem, porozmawiania, „policzenia się” całej społeczności motocyklowej w Lubuskiem i ościennych województwach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz