Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 września 2020

Otwarte mistrzostwa okręgu lubuskiego na 50m basenie - Drzonków 2020

 Przez lokdown związanym z korona wirusem covid 19 nie odbyły się wszystkie zaplanowane zawody pływackie  w okresie wiosenno - letnim .Pomalutku na jesień organizatorzy próbują przy ograniczeniach liczby uczestników i zachowaniu środków ostrożności wskrzeszać zaplanowane na ten rok imprezy .Jedną z takich były otwarte mistrzostwa okręgu lubuskiego na 50m basenie w Drzonkowie ,które pierwotnie miały się odbyć w czerwcu ale wiadomo  co stało na przeszkodzie 

Miło było się spotkać z przyjaciółmi po tak długim czasie obostrzeń..
Jednym z nich jest Miłosz Oleander ,który wspiera fundacje Rak'n'Roll o której napiszę później
Zawody jak pisałem odbyły się w reżimie sanitarnym i z obostrzeniami 
poniżej na zdjęciu skład sadzów w maseczkach
  
Nie spodziewałem się dobrego czasu ,gdyż jest to dopiero rozpoczęcie sezonu pływackiego
 i to na dodatek na dużym basenie 50m zamiast na małym 25 metrowym .
 
  pierwszą moją  konkurencją było 50metrów stylem motylkowym - start z toru 5
 
 
 
wynik nie powala na kolana bo czas z 29:98 poprawiłem na 29:57
 
 
pół godziny przerwy i kolejna konkurencja 50metrów dowolnym 
  zdjęcia przez dużą wilgotność w powietrzu wyszły niewyraźne -
 szczególnie te robione z pod kopuły basenu
 
 
  
wynik poniżej moich oczekiwań mój rekord to 26:05 a uzyskałem czas 29:29
 
pierwsze zawody za płoty ,czekam na kolejne i optymistycznie patrze w przyszłość
 aby nie pozamykali basenów bo to będzie koniec pływania dla niektórych zawodników 
poniżej progres czasowy na te zawody 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz