Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 stycznia 2021

WOŚP 2021 - moja zbiórka poprzez aukcje na allegro

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy była gotowa, by 10 stycznia 2021 po raz 29. grać nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. 1362 Sztaby, mimo pandemii, bardzo, bardzo wiele osób chciało z nami grać. Pokonaliśmy mnóstwo różnych przeciwności, aby zorganizować sztaby i nadal jesteśmy gotowi, jesteśmy w blokach startowych, aby zagrać i zbierać pieniądze, aby ratować zdrowie i życie Polaków - powiedział w opublikowanym video Jerzy Owsiak .Komunikując przy tym , że zmieniliśmy datę naszego Finału i będziemy grali 31 stycznia

Od niedzieli 10 stycznia 2021 ruszyły licytacje WOŚP. Na aukcje zostaną wystawione rożne przedmioty
 

Także przyłączyłem się do licytacji WOŚP wystawiając na swoim koncie allegro przedmioty - książki , płyty CD i wiele innych , które wesprą końcowy rachunek mojego wolontariatu  

Wystarczy ,że wejdziesz na allegro i w wyszukiwarce wpiszesz GrzeAbi i obok wybierzesz użytkownicy automatycznie przekieruje cie na moje wszystkie aukcje 

To moja pierwsza taka zdalna inicjatywa w 5 letnim wolontariacie na rzecz WOŚP
 bo zazwyczaj wole mieć bezpośredni kontakt z druga osobą .
Zapraszam do licytowania rzeczy a tym samym pomoc jak zwykle w szczytnym celu czyli
 zbiórki funduszów na zakup nowoczesnych urządzeń medycznych dla oddziałów laryngologicznych i diagnostyki głowy

2 komentarze:

  1. Czołem, Grześ... Czy ty nadal pływasz? Bo na Twojego bloga przywiodło mnie zdjęcie jest na nim Twoja licencja pływacka i wpis, że zapisałeś się do Kornera Zielona Góra... Ale tak się pytam na wszelki wypadek, bo to zdj z 2016 roku.. Może się poznamy?

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj
    oczywiście że jeszcze pływam , od 12lutego jak otworzą baseny stawiam się na słupku startowym.
    możesz napisać do mnie grzeabi@interia.pl .

    OdpowiedzUsuń