Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 lutego 2021

Moje 18 -te urzodziny


 Nie sądziłem, że wielki dzień w moim życiu wypadnie w najtrudniejszym okresie jaką jest pandemia i ograniczenia w spotykaniu się w grupach .Mam na myśli osobiste święto ,wyjątkowy moment przejścia z okresu dzieciństwa  i wkroczenia w etap dorosłości uroczystość jedną w życiu, którą każdy młody człowiek wyczekuje czyli ....
 18 - URODZINY 

 Dla mnie elementem rozkosznej niespodzianki było zorganizowanie ozdobnego wystróju pokoju,
który naprawdę zrobił na mnie ogromne wrażenie 
( szczegóły tkwiły w każdym detalu od kolorystyki do rodzaju dekoracji )

 kolejną niespodzianką był przepyszny owocowy tort w kształcie walizki podróżnej , z której wystawały jadalne banknoty i celnie opisanym mottem " właśnie rozpocząłeś podróż swojego życia " innym majstersztykiem był bukiet , który zamiast pąków kwiatów miał 18 ruloników z banknotów ,właśnie takie i inne detale , uświadomiły mi ile trudu musiano włożyć abym ten dzień zapamiętał jako wyjątkowy
 
Wspólne świętowanie wyjątkowych urodzin w gronie mi najbliższych to był doskonały sposób, by odnaleźć się w "normalności" - był to dzień pełen rodzinnego ciepła i uczucia, że jesteście blisko
 
dziękuje także wszystkim moim znajomym za urodzinowe życzenia i pamięć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz