Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 września 2021

Ostatni sezon pływania 2021/2022

Przygoda z pływaniem sportowym dobiega końca to będzie mój ostatni 6 sezon w pływaniu ( sezon trwa od września do czerwca ) , co mogłem osiągnąłem i widać nie jestem samodzielnie nic więcej zrobić . Dobiłem do muru który nie jestem w stanie bez trenera i drużyny przełamać. Będę się starał ten ostatni sezon wykorzystać maksymalnie , nie odpuszczać treningów , ale co życie ułoży zobaczymy. Pływanie nauczyło mnie systematyczności , pokory ,obierania celów i determinacji w dążeniu do ich osiągnięcia  , odpowiedzialności  za treningi i czasy , radzenia sobie w chwilach dobrych i złych - ogólnie sport ten był dobrą nauką na przyszłość życia, i nie żałuje żadnej godziny spędzonej na monotonnych i samotnych treningach

 
do zobaczenia na torze basenowym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz