Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 marca 2022

Moja pomoc dla UKRAINY

 

Działam na polu wolontariatu od kilku lat ,więc poradnik, który opisałem post wcześniej miałem w pamięci .Skontaktowałem się z koordynatorami w mieście , którzy z dnia na dzień zmieniali listę rzeczy pierwszej potrzeby w zależności od zapełniania magazynu
Poniżej na zdjęciu centralny magazyn w Zielonej Górze skąd spływały potrzebne rzeczy od mieszkańców i z lokalnych zbiórek w rożnych częściach miasta .Stąd odchodzą po przesortowaniu przez wolontariuszy transporty Tir-ów do magazynu centralnego w Warszawie
Chciałem dotrzeć bezpośrednio do osób , które przewożą pomoc częściej na granice z Ukrainą.
Czas w obliczu trwającej wojny ma ogromne znaczenie dla obrońców tego kraju 
Tak udało mi się dotrzeć do Związku Ukraińców w Polsce, Zarząd Oddziału Lubuskiego, którzy dostarczają zebrane rzeczy co 2 dni do granicy a z stamtąd idzie całość na front .
W ciągu 3 dni przy pomocy przyjaciół udało mi się zebrać duże ilości:
-  kremów i żelów do rąk 
- chusteczki jednorazowe odświeżające w małych paczkach ( po 15-20 sztuk) aby żołnierz bez problemu włożył je w boczna kieszeń spodni
- latarek zwykłych i czołowych + baterie , noże bojowe
-- środki opatrunkowe ( taśmy przylepne , bandaże, gazy , chusty opatrunkowe itd)  
- rękawice gumowe chirurgiczne , kołnierze ortopedyczne
- apteczki małe tzw samochodowe jak i profesjonalne duże
- małe paczki kawy, podpaski, pieluchy, jedzenie z długim terminem itd
Całość opisana w dwóch językach aby nie było szukania i otwierania paczek co jest w środku
Jutro moja pomoc trafi na granice - niech się przysłuży , pomagamy dalej
Слава Україні  -  Chwała Ukrainie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz