Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 stycznia 2023

Sklep AQUA-SPORT - wpółpraca


Począwszy od  2015 roku kiedy zacząłem jako amator przypadkowo przygodę z pływaniem zawsze mogłem liczyć na pomoc i doradztwo ludzi dobrego serca ,którzy bezinteresownie poświęcali swój czas abym mógł się rozwijać w tym co kochałem . 
Jednym z nich , którym zawdzięczam niezapomniane chwile był Aqua-Sport. 
To sklep internetowy https://aqua-sport.net/ ze sprzętem pływackim prowadzony przez praktyków. Top marki w najniższych cenach począwszy od strojów sportowych,  treningowych , akcesoriów pływackich i wielu rzeczy związanych z pływaniem .
Pierwsze zamówienie jakie złożyłem dla siebie i znajomych to były czepki pływackie.
Po doradztwie , zakupiłem czepki silikonowe wykonane z bardzo dobrej jakości silikonu. 100% silikonu , takiego samego jak firmowe Speedo czy Arena, choć dodam nieskromnie jako użytkownik wielu marek i czepków że zdecydowanie lepszy .Czepki zostały dodatkowo spersonalizowane przez nadruk imienia i nazwiska..Zamówienie z roku 2017 !!

Do dzisiaj mam czepki z tego zamówienia , które służą mi zarówno na treningach jak i zawodach Widać z jak dobrego materiału są wykonane skoro nie rozrywają się i nie utleniają , nie kleją i nie miękną jak inne ogólno dostępne czepki na rynku.
Przez 7 lat dumnie nosiłem je wiedząc że nie zawiodły mnie ani razu i dalej będą mi służyć podczas moich pobytów treningowych na basenie
Kolejnym krokiem zakupowym była spersonalizowana koszulka ( T-shirt) , bluza dresowa z kapturem  oraz spodenki - szorty typu Bywayx . Jak w przypadku czepków także tutaj jakość materiałów była najwyższa (wysokogatunkowa) co zapewniało trwałość kolorów i przekładało się na długi okres użytkowania , zwłaszcza w warunkach gdzie chlor grał pierwszy plan :).



Posiadając już wystarczające podstawowe akcesoria pływackie jak łapki , ósemka czy zwykła deska dokupiłem po par latach treningów gumę pływacką do ćwiczeń wytrzymałości, siły odepchnięcia i prędkości. To uzupełniający sprzęt treningowy, idealny do ćwiczeń zarówno szybkościowych jak i wytrzymałościowych.Taki też był - potwierdzam po latach

Dziękuje za wszystkie lata współpracy , pracownikom jak i samej szefowej Pani Katarzynie
Mam nadzieje , że kolejne pokolenia będą korzystać z tak dobrego sprzętu oferowanego przez firmę Qua-Sport jaki opisałem i miałem okazje testować latami. 
 pozdrawiam Grześ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz