Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 kwietnia 2015

Ogólnopolskie Zawody Pływackie "Puchar Dyrektora ZSOiS - 26.04.2015

Ogólnopolskie Zawody Pływackie "Puchar Dyrektora ZSOiS w Zielonej Górze
26 kwietnia 2015 r., Kryta Pływalnia Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 17
Na ogólnopolskie zawody zjechało 164 zawodników  z 11 klubów :
Włókniarz KALISZ, Śmiały POZNAŃ, Śląsk WROCŁAW,
Jedynka POZNAŃ,Piranie LUBLIN i oczywiście miejscowy Korner ZIELONA GÓRA
Po miesięcznym  okresie  codziennych  treningów z tatą , przyszedł wielki  czas sprawdzianu.
Zobaczymy na ile jestem w stanie podciągnąć się w czasie na zawodach gdzie 
dochodzi adrenalina  która powoduje  zarówno poprawę szybkości jak i nie wybaczalne błędy.
  Poniżej  tabele z czasami jakie uzyskałem miesiąc temu na zawodach
 i takie czasy są brane do  ustawienia kolejności startowej
Kraul - 36:50
Grzbiet - 43:48
 Czasy  też maja ważną rolę  bo  ustawiają mnie  w grupie
 z innymi pływającymi o podobnych czasach
 a wiec im szybciej pływasz tym na zawodach  to pływasz z najlepszymi
 
Godzinę przed zawodami jest ogólnodostępna rozgrzewka dla zawodników
Zawsze czekam na koniec rozgrzewki kiedy już wszyscy się rozgrzali i jest trochę luźniej na torach
Rozstawienie  zawodników odbywa się z czasami z ostatnich zawodów
Pierwsza moja konkurencja to  pływanie grzbietem 50m
jak już pisałem , nie ćwiczę jej na treningach  tylko skupiam się na kraulu
wiec nigdy nie oczekuje tutaj na cudu
   wynik poprawiłem z czasu  43:48 na 41:96 
 zajmując  13 czas w zawodach na 25 startujących
 Kolejna konkurencja to wyczekiwany  styl dowolny ( kraul)
Tutaj czekamy wszyscy razem  na swoją kolej do wspólnego startu 
Na zdjęciach powyżej jestem w dłuższych spodenkach do kolan , poniżej już w kąpielówkach .
Okazało się że sędzia główny zawodów  zakwestionowała moje spodenki , że nie miały  znaczka federacji FINA i miałem 1 minutę na zmianę spodenek lub dyskwalifikacje 
Całe skupienie  z początku startu prysło za jedną decyzją wprowadzając chaos i zamieszanie 
 Zmieniliśmy szybko kąpielówki
 wynik poprawiłem z 36:50 na 34:90 
 zajmując  14 czas w zawodach na 42 startujących
Podsumowując zawody : Nie mam się czego cieszyć
od poprzednich zawodów które się odbyły  miesiąc temu
wszyscy startujący wtedy i teraz poprawili swoje  czasy - życiówki .
Trzeba pracować w dalszym ciągu i gonić czołówkę jak chce wejść
do pierwszej ligi czyli najlepszych  12 zawodników  a potem do pierwszej 6 .
Mam marzenia i cel do realizacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz