Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 kwietnia 2016

Ogólnopolskie Zawody Pływackie o „Puchar Sprintu”-10.04.2016

10 kwietnia  2016r.,
 na Krytej  Pływalni w Zielonej Górze, przy  ul. Wyspiańskiego 17 odbyły się
 Ogólnopolskie Zawody Pływackie o „Puchar Sprintu”
Na starcie było wyjątkowo mało zawodników jak na zawody  bo około 100 z takich klubów :
 TOWARZYSTWO PŁYWACKIE Zielona Góra , KONTRA Gniezno,  ,WŁÓKNIARZ 1925 Kalisz , ROKITA Brzeg Dolny , TOTIS VIRIBUS Świebodzin , ISKRA Konin

Pierwsza  konkurencja dla mnie to  motylek
 Mój ostatni czas jakim popłynąłem to 36:70  , liczyłem na poprawę  o 2 sekundy ,
  bo tak na treningach mi czasy oscylowały w tej granicy i tym samym chciałem trochę podgonić
 do czasu jaki miał mój kolega z drużyny Wojtek Świekatowski 34:00 , który lideruje w tym stylu.
w oczekiwaniu na start 
  Start i prawie falstart, bo zapomniałem się na moment 
w jakim stylu miałem płynąc czy dowolny czy motylek
  po wypłynięciu  ze skoku w ostatnim ruchu ułożyłem ręce do motylka ....Uffff .
 Gapiostwo  na początku  i  goniłem całe towarzystwo
Na metę "wpadłem" jako drugi  przed rewelacyjnym w tym dniu 
zawodnikiem Maćkiem Tęczą z Konina
Nie było tak źle  bo ostatecznie czas końcowy  to 33:40  
czyli  większa korekta niż zamierzałem 
 a w swojej kategorii wiekowej 13 lat zająłem 3 miejsce  !!!!
 Druga konkurencja w której startowałem to grzbiet 
Czas z ostatnich zawodów 39:26 
i tak samo liczyłem na poprawienie czasu o 2 sekundy 
 
 Pierwszy na mecie i czas 33:50 , ale  zostałem zdyskwalifikowany  bo przy dotykaniu ściany 
na mecie za bardzo się odchyliłem na jedną stronę ( obróciłem) a postawa ma być  prosta 
Od decyzji sędziego nie ma odwołania - szkoda ,bo  trzeba będzie czas poprawiać na
 następnych zawodach  
W miedzy czasie  mój tata  zapoznał trenera zawodnika Maćka Tęcza z Konina ,
 który był czarnym koniem tych zawodów . We wszystkich konkurencjach  w swojej kategorii wiekowej 13 latków  odstawiał wszystkich rywali  przynajmniej z 3 sekundowymi czasami  .
 Śmialiśmy się ,że jak będę  płynął z nim w stylu dowolnym to ma na mnie poczekać .
Moja koronna dyscyplina na którą ostrzyłem pazury to styl  dowolny
  Czas jaki miałem ostatnio to 30:72 
 i ciężko było przewidzieć czy uda się złamać granicę 30 sekund.
  Cieszyłem się, że będę z Maćkiem Tęcza płynął w serii bo przynajmniej będę
 miał kogo gonić a to zawsze lepsze niż bycie w roli króliczka :)
  na torze 3 Maciek na 4 Ja życzę mu powodzenia

 Końcówka zacięta  Maciek prowadzi ,ale ja nie odpuszczam i jako drugi dotykam ścianki pomiarowej  z czasem 29:42 - jest to na co czekałem granica 30 sekund złamana 
 Maciek zły bo miał czas 28:82 przy życiówce 27:40.
 Poniżej zmęczeni  razem z Maćkiem zaraz po wyścigu
 W kategorii wiekowej zająłem 2 miejsce zaraz po rewelacyjnym w tym dniu  Maćku 
Ostatnia konkurencja to  styl zmienny , w której także chciałem poprawić czas 1:26:33

w oczekiwaniu na start

 rozpocząłem  nieźle  przez pierwsze 50 metrów byłem wyraźnie  pierwszy
 dopiero przy żabce zaczęli doganiać mnie konkurenci i trzeba było się 
trochę napracować aby dowieść zwycięstwo do końca 
czas 1:19:05 poprawa o 7 sekund - nieźle 
 i w kategorii wiekowej  8 miejsce
Zawody dla mnie bardzo udane ,osiągnąłem to co chciałem czyli :
- w stylu  dowolnym  zejście poniżej 30 sekund 
- w motylku czas poprawiony na 33:50
 Zobaczymy czy na  następnych zawodach uda mi się utrzymać  daną formę i czasy
:)

1 komentarz:

  1. Chciałabym tak osiągać założone cele ;-) 13 wzorem dla 39 ciotki;-).. i tak bywa

    OdpowiedzUsuń