Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 października 2016

X Mistrzostwa Polski w Pływaniu - Family Cup Międzyrzecz 2016

23.10.2016 w Międzyrzeczu odbyła się III edycja  na ziemi Lubuskiej z serii Mistrzostw Polski
 w Pływaniu  Familii Cup  ( w Polsce to już X  edycja ).
Pierwszy raz wystartowałem w tych mistrzostwach rok temu i zapamiętam zawody
 tak jak jest w sloganie czyli  rodzinnie mimo zaciętej  konkurencji miedzy zawodnikami . 
Ten rok to ta sama atmosfera , te same twarze , Ci sami konkurenci .
powyżej rozmawiam z kolegą  Sławkiem z Międzyrzecza,  który w tamtym roku był pierwszy 
w kategorii wiekowej 2003-2004 - ja byłem tuż  za nim 
 
  otrzymałem numer identyfikacyjny 36 :)
Ogólnie na zawody przybyło 130 osób tyle co w tamtym roku
Godzinę przed zawodami jeszcze widownia była pusta ,
 później pękała  od krzyczących w dopingu rodzin
Pula nagród ( pucharów) obowiązywała tylko miejsca od I-III , pozostali otrzymywali dyplomy
rozgrzewka przed zawodami
Czas na pierwszą koronną konkurencje czyli 25m stylem dowolnym
w tym roku była ostrzejsza konkurencja bo kategoria wiekowa ,
 w której startowałem  to  rocznik 2001-2003
 przy tak szybkim odcinku każdy błąd,  każde opóźnienie startu to straty nie do odrobienia
w oczekiwaniu na czasy na tablicy wyników
przypomnę że tamten rok to czas na tym dystansie 15:50
czas na mecie w tym roku to 13:74( pomiar czasu ręczny) w tabeli końcowej wstawili mi 13:79 ?
nie było szans na konkurentów o 1 rok starszych którzy uzyskali czasy 13:23 
w sumie zająłem 3 miejsce w kategorii 2001-2003
dekoracja  w kategorii dowolny 25m i gratulacje dla wygranych
okazało się że 1 miejsce jest "podwójne " dokładnie takie same czasy osiągnęły dwie osoby
powyżej pamiątkowe dyplomy
kolejna i ostatnia konkurencja w której wystartowałem to 100 m stylem zmiennym
Tutaj nie było już podziałów na kategorie wiekowe, ale przedział wieku otwarty
tamten rok i wynik na tym dystansie 1:27:50
w oczekiwaniu na wynik i jest 1:19 :22
czas  poprawiony ale w klasyfikacji open (otwartej) zająłem 4 miejsce
 Miłym zakończeniem zawodów było losowanie dodatkowych nagród rzeczowych
W tym roku nie udało się być szczęśliwcem   :(
 Na pewno  za rok spotkamy się w tym samym gronie i  powalczymy o lepsze czasy
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz