Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 listopada 2016

Ogólnopolskie zawody pływackie "Puchar sprintu" - 27.11.2016 Świebodzin

Pierwsze zawody  zorganizowane przez stowarzyszenie pływackie Totis Viribus ze Świebodzina
Jak się mówi w porzekadle  pierwsze koty za płoty , kiedyś trzeba zacząć .
Świebodzin w niedzielny poranek przywitał nas bardzo gościnnie widać że się bardzo  starali
W tle widać  z okien pływalni słynną postać Jezusa  Chrystusa - niesamowity widok  :)
Tzw  sprinterski "pięciobój "pływacki czyli trzeba przepłynąć każdy start osobnym stylem 
a potem ostatni  start i skumulowane 4 style tzn zmienny .
 W takim wieloboju liczy się równość pływania każdym stylem , nie można
 odpuścić żadnego bo  rzutować to będzie na końcowy czas a tym samym miejsce  .
Na pierwszy rzut poszedł styl motylkowy
  Jak widać konkurenci nie spali jak Ja i na treningach poprawiali szybkość w motylku
W tej serii przypłynąłem 3 z czasem gorszym od życiowego o 00:40 setnych (33:80)
zajmując 4 miejsce w generalce stylem motylkowym w kategorii wiekowej 13 latków 
Nie liczyłem na dobry wynik patrząc na swoje czasy treningowe - jednym słowem zastój
 Chwila wytchnienia  ( około 20 min) i kolejny styl grzbietowy .
 
Po wszystkich odbytych  seriach widać jak była wyrówna konkurencja 
 9 osób !!! w kategorii 13 latków miało czas 35 sekund - różnice były w setnych sekundy 
więc liczyło się dosłownie wszystko - udane dotkniecie ściany lepiej wykonany nawrót itd 
Ja się cieszę bo poprawiłem czas z 36:44 na 35:65- zawsze do przodu :)
   Biegiem  na odpoczynek - bo już czekał na nas kolejny styl klasyczny .
czas 39:59 nie powalał na kolana ale , gdzieś trzeba mieć słaby punkt 
Widać moją radość po zobaczeniu tablicy z wynikami - 38:42 to o 01:17 poprawa  
 Wynik z klasycznego jakby dodał mi skrzydeł i wiary w siebie przed następnym stylem  
moim ulubionym 50 m dowolnym .
 Czas 28: 60 stawiał mnie za faworyta w mojej kategorii wiekowej 
czas na mecie 28:16 wiec poprawa o 00:44 setne 
i pierwsze miejsce  w tej konkurenci wśród swojej kategorii wiekowej
Zmęczony i zadowolony wychodzę z basenu , przede mną jeszcze ostatni start 
wszystkimi 4 stylami- 100 m zmiennym 
po pierwszych dwóch stylach (50m) naprawdę byłem daleko w tyle stawki
 dopiero ostatnie 50 metrów nadrabiałem dystans do konkurentów
 
 radość bo udało się obniżyć czas z 1:19:05 na 1:16:18 ( 2:87)
Końcowa tabela po 5 startach i najrówniej pływał Wojtek Świekatowski
zasłużenie należała mu się główna nagroda najlepszego w tych zawodach 
Ja uplasowałem się na 6 miejscu na 15 osób w mojej kategorii wiekowej .
po nowym roku ( 2017) kolejne zawody sprintu w "pięcioboju" -
 muszę więcej poświecić czasu na  treningi  innych stylów,
 jeżeli chce dołączyć do pierwszej trójki  w rywalizacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz