Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 stycznia 2017

WOŚP Zielona Góra 2017

 Co roku  uczestniczyłem czynnie wrzucając do puszki  pieniądze na WOŚP , a w tym roku
 sam zgłosiłem się jako wolontariusz chcąc doświadczyć organizacji imprezy od "środka".
W roku 2016 udało się zarejestrować 200 wolontariuszy w winnym grodzie 
a w roku 2017 mimo wcześniejszych pesymistycznych obaw aż 300 wolontariuszy !!!
Zgłaszając się przed dzień ogólnopolskiej zbiórki pieniędzy do centrum biznesu w Zielonej Górze  
otrzymałem niezbędnik wolontariusza czyli :
 puszkę kwestarską , identyfikator , koszulkę i  samoprzylepne serduszka
 Przy okazji okazało się że ponumerowane puszki są w workach nie w kolejności ale losowo
 i pomagałem szybciutko ułożyć je w porządku chronologicznym czyli od nr. 1 do 311
Poniżej zdjęcie z Pawłem Wysockim członkiem sztabu WOŚP w Zielonej Górze
Wreszcie wyczekiwana  Niedziela 
 rozpoczął się 25 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy
 
 W mieście stanęły  dwie sceny :
 Główna przy ratuszu oraz Scena Otwartych Serc przy Filharmonii.
Ponadto odbywały się imprezy towarzyszące zarówno sportowe jak i o charakterze aukcji.
 Pogoda w tym dniu nie rozpieszczała  zarówno opady śniegu jak i temperatura dawały we znaki
Jednak moim zadaniem było kwestować  i zebrać jak najwięcej pieniędzy do puszki 
Powiem tak -  nie wierzyłem że Zielonogórzanie są w tym dniu tak hojni
 dopóki sam tego nie doświadczyłem
 do mojej puszki  trafiały w 70%  papierowe banknoty - dziękuje wszystkim
  najsłodsi byli najmłodsi kwestorzy
Jeszcze raz dziękuje wszystkim zielonogórzaninom , którzy mimo niesprzyjającej aurze 
wyszli z domów i za kwestowali w tym dniu do puszek wolontariuszy .
Widać było , że maja gorące serce :) brawo
  w roku 2016 w dniu 24 finału padła  rekordowa kwota zebrana przez Zielonogórzan 
po zakończeniu aukcji internetowych kwota ta ostatecznie wzrosła do
 
Rok 2017  już w dniu 25 finału pobił najśmielsze oczekiwania sztabu WOŚP winnego grodu
bo zebrano aż 300 tys zł , pobijając tym samym ubiegłoroczna rekordową kwotę 
a czekamy jeszcze na zakończenie aukcji internetowych 
 Po dopełnieniu wszystkich formalności związanych z przeliczeniem mojej puszki 
otrzymałem po miesiącu od Szefa Sztabu Filipa Gryko druk rozliczenia na którym była
 informacja z kwotą, którą zebrałem do puszki kwestarskiej podczas zbiórki finałowej
oraz  podziękowanie dla za świetnie wykonaną pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz