Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lutego 2017

Grupa pływacka rocznik 2003 - trening

Z  grupą pływacką  z mojego rocznika 2003,spotykaliśmy się praktycznie tylko na zawodach pływackich .Oni mieli swój cykl treningowy poranny i popołudniowy ja uzależniony od zakończenia lekcji w szkole ale zazwyczaj popołudniowy , i tutaj  nasze drogi się rozmijały.
Przyszedł czas kiedy  myśląc poważniej o treningach i zawodach , musiałem zacząć próbować tak ustawić swój grafik czasowy aby móc spotykać się razem na ich popołudniowych treningach .
Mój  trening był  na tyle monotonny ,że aż się prosił o wprowadzenie nowych elementów ,
 po drugie trening w grupie wyzwala jakby motywacje to wykonania lepiej danego zadania .
Nieśmiało zacząłem od soboty, kiedy to po cały tygodniu wypływania są sprawdziany sprinterskie
 i ćwiczenia techniczne np skoki ze słupka z klaśnięciem przed zanurzeniem się , nawroty itp
 omówienie zadań przez trenera
              z kolegami zawsze można porozmawiać na temat ćwiczenia czy niedawnego startu
      co tydzień trener zapisuje czasy tym samym ma czarno na białym postępy zawodników
Żebyśmy na tle innych grup  pływackich z innych klubów wyróżniali się, tata zorganizował środki
 od sponsora , który umożliwił nam zakup koszulek z logo klubu i swoimi imionami z tyłu koszulki
oraz oryginalne  spodenki Areny .Teraz jak widać tworzymy jedna fajna grupę. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz