Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 września 2017

7-9 września winobraniowy turniej strzelecki



 Na wstępie instruktor omówił zasady działania broni, tzw. pracę palca na języku spustowym
Poza momentem strzelania, palec zawsze poza spustem musi być.
 Mówił też, jak załadować, rozładować broń, jak poradzić sobie z jej zacięciem.
Potem jest pora na część praktyczną - instruktor z daną osobą ćwiczy przed tarczą prawidłową postawę, chwyt broni
Startowałem w Turnieju w kategorii wiekowej młodzież 2004-1999.
W ciągu trzech dni można było oddać tylko raz dziennie 5 strzałów do 5 tarcz
  pierwszy dzień strzelania zakończyłem wynikiem 131 punktów , 
jak na pierwsze w życiu strzelanie i testowanie broni  to  nieźle
 drugi dzień był już znacznie lepszy od pierwszego bo znałem podstawy celowania 
i posługiwania się bronią także mogłem skupić się tylko na strzelaniu
po drugim dniu  strzelania poprawiłem wynik na 151 punktów
trzeciego strzelania już nie wykonałem bo w miałem w tym dniu inne zawody
 i godziny strzelania pokrywały się z tymi w trójboju
w każdej kategorii wiekowej były nagrody dla 3 pierwszych osób
 
wynik  z drugiego strzelania  pozwolił mi zając II miejsce w swojej kategorii wiekowej 
co bardzo mnie ucieszyło
Moje wrażenia :
 Samo strzelanie uważam ,że uczy wytrwałości ,w dążeniu do wyników, pokory , cierpliwości
,poznania samego siebie, swojej psychiki. Na szybko nic się tu nie osiągnie !!!.
Generalnie chodzi o to, że poprzez strzelectwo człowiek wyostrza swoje zmysły, uruchamia i pobudza do ciężkiej i intensywnej pracy swe szare komórki, a co za tym idzie ćwiczy umysł
 Im bardziej jesteśmy skupieni na wystrzale, tym trafniej strzelimy.
 Oddanie strzału to zatem swego rodzaju specyficzny trening ludzkiego umysłu.
 Ponadto korzyścią jest także trening fizyczny – żeby wystrzelić, musimy wykazać się sporym wysiłkiem fizycznym, więc wyrabiamy sobie w ten sposób kondycję oraz kształtujemy sylwetkę, rzeźbiąc mięśnie.To sport, który ewidentnie pokazuje, iż generalnie nie da się niczego osiągnąć od razu. Jak mówi popularne i dobrze każdemu znane powiedzenie – nie od razu Rzym zbudowano

Cały turniej uważam za fajną przygodę i miłe spędzenie wolnego czasu ,
 na pewno nie było to moje pierwsze i ostatnie strzelanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz