Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 września 2017

Penta Day - Aqua - Laser -Run Drzonków 2017

W dniu 09.09.2017 na obiektach WOSiR w Drzonkowie odbyły  się pierwsze zawody pod nazwą Aqua-Laser-Run.( za rok mają odbyć mistrzostwa Polski w tej konkurencji )
Zawodniczki i zawodnicy  mieli w zależność od wieku do pokonania dystans w wodzie,
 następnie bieganie połączone ze strzelaniem. 
 Wystartowałem z numerem startowym 11 reprezentując swoje gimnazjum nr.7
 Rozpoczęcie zawodów to 100 metrów stylem dowolnym ,szybkie wyjście z basenu , założenie butów i koszulki z numerem iwybieg na strzelnice na pierwsze strzelanie , po którym był bieg 300 metrów
 i kolejne strzelanie tak wszystko trzeba powtórzyć cztery razy
dwa lata z rzędu uczestniczyłem w duatlonie , wiec szybkie
 wyjście z basenu i założenie butów i koszulki z numerem  miałem opanowane :) 
 Niestety strzelanie to była moja pięta achillesowa ,gdzie bez treningów
nie udało się z marszu opanować celności i na tym najwięcej traciłem czasu



 końcowe metry
 w swojej kategorii wiekowej udało się zając 2 miejsce !!
 byłem bardzo zadowolony bo nie liczyłem na podium

 
 oprócz medalu i satysfakcji z ukończenia trójboju , każda trójka z podium otrzymała 
karnet na naukę podstaw gry w golfa w Przytok golf resort

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz