Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 grudnia 2017

Zimowe Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu - Gorzów 15.12.2017

15 grudnia 2017r.na krytej pływalnia "CSR Słowianka" w Gorzowie Wlkp odbyły się
Zimowe Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu 
 
 
Moje drugie spotkanie z tym obiektem tej rangi :
długość basenu : 50m. szerokość: 25m. głębokość: 2m. liczba torów: 10 .
Basen spełnia wymogi Polskiego Związku Pływackiego w zakresie organizacji imprez 
sportowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym.
Basen podzielony na dwie niecki  25 metrowe , co w praktyce przekładało się ,
że jedna niecka była przeznaczona na zawody a druga na rozgrzewkę zawodników
 Były to moje ostatnie zawody i starty w roku 2017 ,wiec chciałem  poprawić swoje czasy.
a z drugiej strony byłem tydzień po poważnej chorobie więc nie oczekiwałem cudu
Pierwszą konkurencja był wyścig na 50m stylem dowolnym
 pierwsza 25 była rewelacyjna  trzymałem się takich zawodników z czasami po 24 '
ale już po nawrocie było widać ślady choroby i brak wytrzymałości
ostatecznie przypłynąłem z czasem 26:33 czyli lepszym o 0:28 setnych
co jak pisałem po chorobie może być wyczynem 
 ponad dwugodzinna  przerwa przed następna konkurencja jaką był 100m dowolnym
Wymagająca konkurencja  wytrzymałościowa -szybkościowa  
 
 przybicie piątki na szczęście przed startem
 pierwsza 50 czas słabiutki , ale nie nakręcałem się wiedząc że
 nie wytrzymam po chorobie szybszego tempa
 druga 50 jeszcze słabsza , niż zazwyczaj na treningu - ważne aby dopłynąć do mety
 ostateczny czas 58:29 , i tak lepszy od swojego rekordu życiowego 58:76 
 
 ostatecznie zająłem pierwsze miejsce w swojej  kategorii wiekowej
Dla mnie bardzo udane zakończenie sezonu startowego w 2017 roku
Ciche nadzieje rozbudzone ,że są możliwości na następny rok 
 Gorzów żegnam  miłymi wspomnieniami startowymi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz