Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 czerwca 2018

Międzyszkolne zawody pływackie - swimming meeteng IX

W dniu 14.06.2018 o godzinie 11 na basenie przy ul . Wyspiańskiego w Zielonej Górze 
odbyły się jak co roku międzyszkolne zawody pływackie szkół zielonogórskich  zwane jako:
Celem imprezy było zebranie ludzi , którzy mają lub mieli kontakt z pływaniem  i zrobienie raz
w roku sprawdzianu umiejętności wśród zielonogórskiej młodzieży szkolnej .Na meetingu  byli obecni pływacy którzy, pływali "zawodowo" w szkółkach pływackich , ale z jakiś powodów musieli zrezygnować  np zmiana szkoły ze sportowej na zwykłą  itd .Wśród znanych zawodników byli: Krystian Dopierała, Jakub Myszczyszyn , Michał Mirański Julia Kidawa , Agnieszka Dąbrowska , Aleksandra Stojanowska  i inni
Powyżsi zawodnicy są do dzisiaj na liście rekordów klubowych i zdobywali medale na Mistrzostwach Polski w swojej kategorii wiekowej.Większość startujących miała powyżej 17 lat ,a ja 15 lat i o tym  wiedziałem , że wchodzę w świat dorosłych i nie oczekiwałem żadnej ulgi z tego tytułu
Odprawa techniczna na której omówiliśmy szczegóły startów   
Pierwsze starty  to moje ulubione na  krótkie dystanse czyli 25 metrowe sprinty :
  czasy co udało mi się zapamiętać to grzbiet  0:15:78 , dowolny 0:12:52, żaba 16:28
Pomiędzy startami na 25m a 50 m miałem około 5 minut przerwy , bo nie było dużo  startujących  i wszystkie style odbywały się w jednej serii.( wyścigu).To dało się odczuć  kondycyjnie , bo już kolejne wyścigi na dystansie  50 metrów były dużo wolniejsze niż na treningach .Takiego tempa i wysiłku na maksa  organizm nie przewidział :(dowolny 0:26:64/ motyl 0:32:53/grzbiet 0:34:43

Narzucone szybkie tempa zawodów i małe odpoczynków pomiędzy startami rozładowały pokłady mojej energii. Musiałem wybierać w przedostatnich konkurencjach czy popłynę 100 metrów zmiennych czy 100 dowolnym
Zadecydowałem że dowolny i to był dobry wybór bo wygrałem z czasem 1:01:93 daleki od ideału, ale z takim zmęczeniem nie dyskutowałem o czasie. Ostatnie dwie konkurencje do sztafety 4 x 25 zmiennym ( popłynąłem  na dowolnym )i 4 x 25 dowolny popłynąłem jako ostatni w serii 


Czas  zawodów minął szybko , wspólna rywalizacja , zabawa i rozmowy i nowe przyjaźnie

  podium dla sztafet  4x25 zmienny i 4x 25 dowolny
 
 Na zakończenie tradycyjnie  wspólne rodzinne zdjęcie
Ten rok obfitował w godnych konkurentów , wiec o złoto było bardzo ciężko 
Oprócz  standardowych nagród  w postaci medali i dyplomów były słodkie batony
 
Impreza  bardzo udana i bardzo potrzebna w takim mieście jak Zielona Góra , żeby promować sport wśród uczniów.Na pewno za rok będę  z nieukrywaną radością uczestniczył w tej imprezie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz