Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 czerwca 2018

Otwarte Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu Drzonków 24.06.2018

Moje czwarte zawody na  Tym obiekcie o wymiarach olimpijskich jakim były
Otwarte Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu Drzonków 2018
 
W bieżącym  roku zwiększyła się liczba startujących zawodników
 bo wystartowało 215 zawodników z 18 klubów
 
Na zawody  licznie stawiła się ekipa Śląska Wrocław,
 gdzie wśród moich rówieśników najlepszym zawodnikiem był Cezary Leiman 
Bardzo było mi miło poznać go osobiście i porozmawiać
Jak co roku skupiłem się tylko na swoich koronnych konkurencjach  50 i 100 dowolny 
pierwszy dla mnie  start to 50m dowolnym
Mimo że nastawiłem się już na koniec sezonu i wakacje , chciałem  powalczyć o dobry czas
  czas końcowy to 26:43 lepszy od tego sprzed roku 28:09
10 miejsce w kategorii Open a 2 wśród 15 latków jest ciągły progres i to cieszy bardzo
Półtora godziny przerwy przed ostatnią dla mnie konkurencją 100 dowolny
 Mam to szczęście że od 3 lat startuje  zawsze koło mojego kolegi  Bartka  Grzybowskiego

 Zmęczeni ale nie zapominamy o niepodziękowaniu za walkę na torze :)
Wynik 58:60  i ubiegłoroczny czas poprawiony (1:01:45)
 13 miejsce w kategorii Open a 3 wśród 15 latków
w  generalce ( Open ) za dwa najlepsze starty  zająłem 27 miejsce 
zdobywając pierwszy raz powyżej 1000 punktów :)
 Podsumowując zawody  bardzo udane , jest  ciągły postęp w czasach a to jest najważniejsze
że nie walczę o tysięczne setne  tylko poprawiam  sekundy
Dla mnie jest to wyznacznik że mam rezerwy i  treningi przynoszą progres  
Poniżej zdjęcie z zawodnikiem, który tak samo jak ja trenuje "amatorsko" pływanie
chodząc do zwykłej szkoły ( nie sportowej) i trenuje po zajęciach szkolnych
Szacunek i mam nadzieje, że nie raz się jeszcze spotkamy na zawodach :)
 Na koniec wrzucam zdjęcie z zawodnikami z mojego rocznika z Towarzystwa Pływackiego 
Zielona Góra , z którymi rok temu miałem okazje miesiąc potrenować
 Były to ostatni przed wakacjami sprawdzian formy dla pływaków , którzy rozjadą się
 na obozy treningowe lub po prostu odpoczną od pływania na wakacjach z rodziną
Kolejne zawody pod koniec wrześnie na krótkim basenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz