Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 czerwca 2019

Otwarte Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu Drzonków 23.06.2019

W bieżącym  roku stawiło  się taka sama  liczba startujących zawodników co rok temu
 bo wystartowało 215 zawodników z 22 klubów
 
Jak co roku skupiłem się tylko na swoich koronnych konkurencjach  50 i 100 dowolny 
pierwszy dla mnie  start to 50m dowolnym
 Mimo że nastawiłem się już na koniec sezonu i wakacje , chciałem  powalczyć o dobry czas
 czas końcowy to 26:05 lepszy od tego sprzed roku 26:43 i 6 miejsce w kategorii Open a 2 wśród 16 latków jest w końcu oczekiwany ciągły progres i to cieszy bardzo
 
 powyżej z kolegami z rocznika po wyścigu  na 50 dowolny 
dwie godziny przerwy przed ostatnią dla mnie konkurencją 100 dowolny
czas mierzony po pierwszej 50 to 27:61 - mogło być szybciej
 podziękowania za walkę z  uczestnikiem co płynął obok na torze
 finalnie wpływam z czasem 58:40 i ubiegłoroczny czas nieznacznie poprawiony
 12 miejsce w kategorii Open a 5 wśród 16 latków
 Podsumowując zawody  bardzo udane , jest  w końcu postęp w czasach  ,
a to jest najważniejsze  na tym etapie pływania  
powyżej zdjęcie z byłym pływakiem korner Zielona Góra Mateuszem Kołodziejskim
który teraz staruje dla przyjemności  w swoich konkurencjach sprinterskich 
 był drugi w całym cyklu pływackim za dwa starty , ja zająłem w końcowym etapie 21miejsce ;)

1 komentarz:

  1. Brawo za wytrwałość mimo niezawsze udanych zawodów i gratulacje poprawy czasów;-)

    OdpowiedzUsuń