Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 czerwca 2016

Międzyszkolne zawody pływackie - swimming meeteng VII

W dniu 8.06.2016 o godzinie 11 na basenie przy ul . Wyspiańskiego w Zielonej Górze 
odbyły się międzyszkolne  zawody pływackie zwane 
Swimming Meeting edycja VII
Celem imprezy było zebranie ludzi którzy mają lub mieli kontakt z pływaniem  i zrobienie raz w roku sprawdzianu umiejętności wśród zielonogórskiej młodzieży szkolnej .

Czułem się na meetingu  jak  liliput w krainie olbrzymów , 
większość startujących miała powyżej 18 lat  a ja 13 lat .
 No ale jak się powiedziało A trzeba powiedzieć B - wiedziałem że wchodzę  w świat dorosłych
 i nie oczekiwałem żadnej ulgi z tego tytułu
 
Już po pierwszych startach widać było ( po stylu i czasach) że  niektórzy startujący trenowali" zawodowo" w klubach pływacki.( po  późniejszej rozmowie z nimi się to potwierdziło)
Pierwsze starty  to moje koronne dystanse czyli krótkie 25 metrowe sprinty : Pierwszy wyścig  to grzbiet   czas 0:15:76 i 1 miejsce 
drugi wyścig   klasyczny  czas 0:16:94 i kolejne 1 miejsce

 
trzeci styl to dowolny  hołubiony przez większość zawodników 
 i tutaj już różowo nie było 0:13:44 i 3 miejsce

ostatni styl  na dystansie 25 m. to motylkowy - czas 0:15:47 i 2 miejsce 

Pomiędzy każdymi  startami miałem od 3do 5 minut przerwy  bo nie było dużo  
startujących  i wszystkie style odbywały się w jednej serii.( wyścigu)
To dało się odczuć  kondycyjnie , bo już kolejne wyścigi na dystansie  50 metrów  były dużo wolniejsze niż na treningach .
Takiego tempa i wysiłku na maksa  organizm nie przewidział :( Pierwszy wyścig na 50m to grzbiet - czas 0:35:65  1 miejsce 

drugi wyścig klasyczny z czasem 0:39:00 2 miejsce 
trzeci start  to dowolny z czasem 0:31:27 z 3 czasem dnia
,gdzie na treningu mam poniżej 0:30
i ostatnia konkurencja na 50 metrów to motylek z czasem 0:36:00 i 2 miejsce
 Narzucone szybkie tempa zawodów i małe odpoczynków pomiędzy startami
rozładowały pokłady mojej energii.
 Musiałem wybierać w ostatnich konkurencjach czy popłynę 100 m zmiennym czy dowolnym
Zadecydowałem że dowolny i to był dobry wybór bo wygrałem z czasem 1:09:19 daleki od ideału
 ale z takim zmęczeniem nie dyskutowałem o czasie

 Impreza  bardzo udana i bardzo potrzebna w takim mieście jak Zielona Góra , 
żeby promować sport wśród uczniów .
Dla mnie tym bardziej udana  bo nie oczekiwałem zbyt wiele w rywalizacji z 18-19 latkami 
 a jednak  na 10 konkurencji 9 medali !!!
 4 złote , 3 srebrne i 2 brązowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz