Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 czerwca 2017

Międzyszkolne zawody pływackie - swimming meeteng VIII

W dniu 8.06.2017 o godzinie 11 na basenie przy ul . Wyspiańskiego w Zielonej Górze 
odbyły się jak co roku międzyszkolne  zawody pływackie zwane jako:

 Celem imprezy było zebranie ludzi którzy mają lub mieli kontakt z pływaniem  i zrobienie raz
 w roku sprawdzianu umiejętności wśród zielonogórskiej młodzieży szkolnej .

  Na meetingu  byli obecni pływacy którzy, pływali "zawodowo" w szkółkach pływackich , 
ale z jakiś powodów musieli zrezygnować  np zmiana szkoły ze sportowej na zwykłą  itd .
Wśród znanych zawodników byli: Kai Rudkowski,Krystian Dopierała,Jakub Bożuchowski i inni 
Powyżsi zawodnicy są do dzisiaj na liście rekordów klubowych i zdobywali medale na Mistrzostwach Polski w swojej kategorii wiekowej
Większość startujących miała powyżej 17 lat a ja 14 lat i o tym  wiedziałem 
, że wchodzę w świat dorosłych i nie oczekiwałem żadnej ulgi z tego tytułu
Odprawa techniczna na której omówiliśmy szczegóły startów  
Pierwsze starty  to moje ulubione dystanse czyli krótkie 25 metrowe sprinty :
  czasy co udało mi się zapamiętać to grzbiet  0:16:03 /dowolny 0:12:95
 
 Pomiędzy startami na 25m a 50m miałem około 5 minut przerwy , bo nie było dużo  
startujących  i wszystkie style odbywały się w jednej serii.( wyścigu)
To dało się odczuć  kondycyjnie , bo już kolejne wyścigi na dystansie  50 metrów 
 były dużo wolniejsze niż na treningach .
Takiego tempa i wysiłku na maksa  organizm nie przewidział :(
dowolny 0:28:01/ motyl 0:33:01/grzbiet 0:35:26

 Narzucone szybkie tempa zawodów i małe odpoczynków pomiędzy startami
rozładowały pokłady mojej energii.
 Musiałem wybierać w przedostatnich konkurencjach czy popłynę 
100 metrów zmiennych czy 100 dowolnym
Zadecydowałem że dowolny i to był dobry wybór bo wygrałem z czasem 1:03:11 
daleki od ideału, ale z takim zmęczeniem nie dyskutowałem o czasie
 Ostatnie dwie konkurencje do sztafety 4x 25 zmiennym ( popłynąłem  na grzbiecie)
 
 oraz 4x 25 dowolny ( gdzie z braku chętnych popłynąłem dwie zmiany )
 w obu przypadkach zdobyliśmy złoto
ponizej dekoracje w indywidualnych konkurencjach 


Dla mnie zawody udane bo nie oczekiwałem zbyt wiele w rywalizacji z 17-19 latkami 
 a jednak  na 11 konkurencji 10 medali !!!
na koniec zawodów pamiątkowe wspólne zdjęcie
Impreza  bardzo udana i bardzo potrzebna w takim mieście jak Zielona Góra ,
 żeby promować sport wśród uczniów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz