Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 czerwca 2017

Otwarte Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu Drzonków 25.06.2017

Już po raz trzeci  z rzędu wystartowałem w  zawodach 
Otwarte Mistrzostwa Okręgu Lubuskiego w pływaniu Drzonków 2017

Z roku na rok maleje  nam niestety liczba zawodników
 bo wystartowało tylko 180 zawodników z 14 klubów

W tm roku skupiłem się tylko na swojej koronnej konkurencji  50 i 100 dowolny 
pierwszy dla mnie  start to 50m dowolnym
 dokładnie rok temu, także płynąłem z kolegą Bartkiem na tym samym dystansie :)
 ostatnie układanie w głowie przebiegu wyścigu
 widać jak duża była absencja wśród zawodników zamiast 8 w serii płynęło nas tylko 3 :(
 czas końcowy to 28:09 lepszy od tego sprzed roku 29:69 
ale niedosyt pozostał, że na treningach schodziłem regularnie poniżej 28 sekund
Końcowo zająłem 20 miejsce  a oczekiwania były o wiele większe - cóż tak bywa
 dwie godziny przerwy  przed kolejna konkurencją na 100 m dowolny  
 starty ze słupka widać już się poprawiają w miarę obycia - nie są bliskie i za "głębokie "
 półmetek czyli po 50 metrach widać wyrównanie czołówki
 końcówka  gdzie ostro rywalizowałem z zawodnikiem w czerwonym czepku
 meta - rzut okiem na tablice z wynikami i nie do końca radość
 podziękowania z zawodnikami  za udaną rywalizację
czas poprawiony  na 1:01:45 z 1:07:20  ale to ciągle nie to co chciałem osiągnąć
 wskazówki  trenera po każdym starcie nieocenione  :)

Na koniec wrzucę zdjęcie z zawodnikiem, który tak samo jak ja trenuje "amatorsko" pływanie
chodząc do zwykłej szkoły ( nie sportowej) i trenując sam  po zajęciach szkolnych
Szacunek i mam nadzieje, że nie raz się jeszcze spotkamy na zawodach :)
Były to ostatnie przed wakacjami sprawdzian formy dla pływaków ,którzy rozjadą się
 na obozy treningowe lub po prostu odpoczną od pływania na wakacjach z rodziną
Kolejne zawody pod koniec wrześnie na krótkim basenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz