Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 października 2017

II miting pływacki w Sulechowie - 21.10.2017


 
 To już druga edycja  mitingu pływackiego w Sulechowie , propagująca  pływanie
, na który zgłosiła się niestety mniejsza ilość uczestników niż rok temu .
Obiekt jest nowoczesny i widać starania włodarzy aby był perełką miasta
udało mi się przed zawodami zrobić mały trening
Zawody rozpoczęli najmłodsi a po nich kolejne grupy wiekowe
mój pierwszy z dwóch startów  to 50 m grzbiet
 
 W zawodach nie liczyły się aż tak czasy a uczestnictwo i dobra zabawa
w grzebcie przypłynąłem pierwszy 
 
 drugą z konkurencji, którą wybrałem był 50 m styl dowolny
 
 jak pisałem każdy z uczestników "wypłynął" zadowolony i uśmiechnięty
 nikt z pustymi rękoma też nie wyszedł z pływalni , za co dziękujemy sponsorom :)
 miejmy nadzieje że za rok impreza się rozrośnie pod względem zawodników a nie zmaleje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz