Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 października 2017

XI Mistrzostwa pływackie Family Cup w Międzyrzeczu 2017

W niedzielę, 22 października 2017 , w pływalni "Kasztelanka" w Międzyrzeczu 
odbyła się już XI edycja Amatorskich Mistrzostw Polski w Pływaniu-Family Cup 2017. 
Głównym organizatorem imprezy jest Sport "Family Cup" i Stowarzyszenie Family Cup. 
  

Regionalnym organizatorem jest Międzyrzecki Ośrodek Sportu i Wypoczynku. 
Natomiast celem zawodów jest upowszechnianie sportu amatorskiego, jakim jest pływanie,w którym mogą również uczestniczyć całe rodziny .Dla uczestników zawodów przewidziane były  puchary za miejsca od 1 do oraz dyplomy za miejsca od 1 do 6 za konkurencje indywidualne i rodzinne.Wszyscy uczestnicy brali udział w losowaniu nagród rzeczowych ufundowanych m.in. przez firmy Karcher , Brugi (sprzęt pływacki) i wiele innych nagród.
w trakcie rozpływania przed zawodami 
Były to  już moje trzecie mistrzostwa ,w których wziąłem udział
 i jak się później okaże najlepsze pod względem wyników .
Pierwsza konkurencja to pokonanie dystansu 25 metrów w jak najszybszym czasie
 z podziałem na kategorie wiekowe .Tamten rok  zakończyłem wynikiem 13:74.
przy tak szybkim odcinku każdy błąd, każde opóźnienie startu to straty nie do odrobienia
po dopłynięciu zawsze ta chwila kiedy patrzymy na tablice wyników z nadzieją na dobry czas
a ten był wyjątkowy bo jako jedyny w grupie  wiekowej 2002-2004 zszedłem poniżej 13 sekund
 
kolejna i ostatnia dla mnie konkurencja, w której wystartowałem to 100 m stylem zmiennym
tamten rok zakończyłem z czasem 1:19:22
 wiec miałem duże oczekiwania na poprawienie także tego wyniku
 wielka radość bo skok z czasu 1:19 na 1:11 rzeczywiście uskrzydla 
 przychodzi wtedy refleksja, że wszystkie te dni poświęcone na treningi nie poszły na marne
 zasłużony relaks po zawodach
  i spotkania z kolegami , których widzę co roku na tej imprezie
niepowtarzalna i rodzinna atmosfera  mimo zaciętej  konkurencji miedzy zawodnikami  
to wszystko powoduje ,że corocznie będę miło wspominać te zawody
i już nie mogę doczekać się kolejnej edycji .   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz