Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 kwietnia 2018

Ogólnopolskie Zawody Pływackie o Puchar Sprintu II rzut - 22.04.2018 Zielona Góra



Nie minął tydzień od pierwszego rzutu pucharu sprintu w Świebodzinie  a ,już trzeba było być uszykowanym na kolejne zawody z tego cyklu formuły.Zadecydowałem z tatą,że i tak nie poprawie znacząco czasów w każdej z konkurencji i skupię  się na jednej czy dwóch .Wybór padł na 50 dowolny i 100 zmienny  
Tydzień temu poprawiłem na dystansie 50 dowolny
swój życiowy czas i liczyłem  , że dzisiaj nie wypadnę gorzej
Niestety wynik nie był po mojej myśli czyli poniżej 26 sekund . Nie cieszył nawet fakt że byłem pierwszy w tej konkurencji.Założenia treningowe i taktyczne nie zagrały - trzeba przyjąć to z pokorą i brać się do pracy :(
  Drugą konkurencją  był 100 zmienny , 
który  nie chciało mi się płynąc po słabszym pierwszym starcie
 Słabo , bardzo słabo  tylko końcówka  finiszu 
uratowała mnie przed jeszcze  gorszym czasem
Trzeba się brać za ostre treningi jeżeli myśli się o poprawie czasów  
kolejny sprawdzian za 3 tygodnie - jest spory zapas czasu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz