Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 września 2018

Rozpoczęcie sezonu treningowego na basenie

 Rozpoczął się nowy sezon pływacki na krótkim basenie 25 metrowym
 trwać będzie od 31.08.2018 a skończy 31.07.2019
Jest to mój już 4 sezon pływacki ( zacząłem pływanie w 2014/2015)
jak na razie są chęci i motywacje do dalszego  pływania i rywalizacji
Po dwumiesięcznej wakacyjnej przerwie od basenu i treningów ,czasy dopiero pomalutku i systematycznie  trzeba będzie odbudowywać ,aby wstrzelić się z  formą na najważniejsze zawody jakimi są zimowe  mistrzostwa Polski 15 latków w grudniu  2018
Jestem realistą i wiem ,że bez większego zaangażowania w treningi nie będzie spektakularnych popraw kondycji a tym samym  czasów w związku z tym dokładamy z tatą drugi trening w ciągu dnia aż do grudnia . Zobaczymy czy przyniesie poprawę a może pogorszenie wyników 

 
 
 
Mój cel na ten sezon 2018/2019 to zejść poniżej 25 sekund na 50  stylem dowolnym.Marzenia zawsze warto mieć bo właśnie dzięki marzeniom człowiek żyje, dążąc do ich spełnienia, rozwija się, uczy lub ćwiczy. Myślę, że nie ma na świecie rzeczy niemożliwych. 
Wszystko się może zdarzyć, trzeba się jedynie odważyć...  Marzyć
 na jednym z treningów  miałem okazje poznać Pana Andrzeja Huszcze
 legendę Polskiego i Zielonogórskiego czarnego sportu jakim jest żużel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz