Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 marca 2019

Ogólnopolskie Zawody Pływackie o Puchar Sprintu - Żagań 17.03.2019

To już drugie w historii z takim rozmachem zorganizowane  zawody na swoim terenie 
dla  młodego klubu "Żagańskie Boberki" i wielki sprawdzian organizacyjny,
Mój pierwszy udział po prawie 3 miesięcznej przerwie w zawodach pływackich.
 i wielka niewiadoma czy 2 miesiące mozolnych ćwiczeń techniki  przyniosły efekt  
Rozgrzewka przed startami 
Na pierwszy ogień poszedł  motylek
 czas 30:52 został ,poprawiony na 29:78  niby nie dużo ale kompletnie nie ćwiczę tego stylu
10 minut przerwy i kolejny start stylem grzbietowym 
czas poprawiony z 33:60 na 32:88 
wiem że grzbiet jest moim najsłabszym stylem oprócz żaby
kolejny styl to żaba - odpuściłem sobie , bo i tak nic nie zwojuje z czasem 
a warto odpocząć przed swoim koronnym dystansem 50 dowolny
 zdjęcie zawodników w  najlepszej serii 50 dowolnym
 pierwsza 25 metrów było najlepsze po nawrocie jakbym opadł z sił i mięśni się spięły
to było najgorsze uczucie chcieć płynąc i jednocześnie nie móc
 ostatecznie przypłynąłem 2 z czasem 25:84 z prawie sekundą straty do zwycięscy
nie był to udany start - całkowita blokada na drugiej 25 metrach  zabrała szanse na poprawę czasu
Dla mnie zawody nie do końca  udane , 
najważniejsza dla mnie konkurencja 50 dowolny niestety dalej w sferze marzeń  
Za miesiąc drugi rzut sprintu i kolejna okazja do poprawy :)
poniżej ekipa pływaków z  Towarzystwa Pływackiego  Zielona Góra 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz