Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 listopada 2019

KAATSU - trening na siłowni

Minął dokładnie rok od kiedy stawiałem pierwsze kroki treningowe z KAATSU
 było to poznawanie urządzenia na wielu frontach zarówno na lądzie jak i w wodzie.
Mogę po roku powiedzieć na własnym i nie tylko doświadczeniu jak to wpłynęło na moje treningi.
Czas,który spędziłem z KAATSU uważam za pozytywne doświadczenie.
Przez cały okres ćwiczeń ani razu nie nabawiłem się kontuzji ani nie miałem zakwasów 
więcej niż jeden dzień ( o regeneracji poświecę osobny post bo warto)
 podstawowa rozgrzewka przed ćwiczeniami pod obciążeniem
 
 
 Odpowiednie ustawienie parametrów na jednostce centralnej KAATSU PROFESSIONAL 
 to gwarancja dobrze i efektywnie wykonanego treningu a o to w tym chodzi
 zaczynam trening z opaskami KAATSU na ręce
 
 
tak wygląda ręka po 15 minutach intensywnych ćwiczeń z KAATSU i tyle w zupełności wystarcza 
 kolej na trening z opaskami KAATSU na dolne partie mięśni
 zestaw ćwiczeń zależy od tego jakie mamy preferencje treningowe 
czy mają to być ćwiczenia dynamiczne czy statyczne
 po zakończonych  ćwiczeniach razem z trenerem personalnym
 Podsumowując moje treningi na siłowni ,nie wyobrażam już sobie spędzania 1,5-2 godzin na ćwiczeniach i uzyskiwanie efektów takich jak przy 30 minutach pracy z urządzeniem KAATSU .
Żeby nie być posądzanym o stronniczość zrobiliśmy test na bywalcu siłowni z 20 letnim stażem ,
 który z pobłażaniem patrzył na moje  krótkotrwałe lecz efektywne ćwiczenia .
On już po 15 minutach intensywnych ćwiczeń z opaskami na ręce miał dosyć ćwiczeń ,i co najważniejsze mówił że już dawno nie miał tzw " pompy" przez tak długi okres ( 3dni !!!!) zazwyczaj  trzyma się około 1 godziny po treningu . To wszystko uzyskał przy pomocy KAATSU .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz