Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 lutego 2020

Zawody pływackie o puchar Dyrektora ZSOiS w Zielonej Górze 23.02.2020

Pierwsze zawody w tym roku i pierwsze,w których chciałem sprawdzić czy grudniowe przełamanie  dwuletniej przysłowiowej ściany niemocy to jednorazowy przypadek czy stałe odbicie od dna


 
 Na zawody zarekomendowało się 174 pływaków i pływaczek z 10 klubów
Pierwsza konkurencja ,w której chciałem się sprawdzić to 50 dowolny
 i magiczny czas 25:83 zaklęty jak twierdza od dwóch lat
 startowałem obok Kacpra Bidowańca , który od dwóch tygodni przeszedłszy z klubu z Rawicza 
do Zielonej Góry przechodził radykalną zmianą trybu treningowego .
 Kacper był zawsze w ścisłej czołówce na dystansach sprinterskich na Mistrzostwach Polski.
mimo wielu błędów , udało się odczarować czas o 0,23 setne 
 i z czasem 25:60 zameldowałem się na mecie - :)
zmęczeni po starcie ale zadowoleni z wyników
30 minut przerwy i kolejny start na 50 metrów motylem ,gdzie nie liczyłem na żadne poprawy 
pozytywne zaskoczenie czas poprawiony o 0,72 setnych czyli na 29:06
nie rzuca na kolana w stosunku do mojego rocznika ale mnie cieszy że mam postęp
godzinna przerwa i ostatnia dla mnie konkurencja to 100 dowolny
ostatni start i czas który daje wiele do analizy - jest poprawa w wytrzymałości 
 bo drugie 50 metrów przepłynąłem poniżej 30 sekund ale to jeszcze nie to
podsumowując zawody jestem pozytywnie nastawiony na postęp czasowy i to 
że trafnie zdiagnozowaliśmy z tatą  błędy , które mozolnie będziemy poprawiać 
na kolejnych  treningach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz