Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 marca 2015

II Rodzinne Zawody Pływackie - Międzyrzecz -28 lutego 2015

II Rodzinne Zawody Pływackie

 W sobotę, 28 lutego 2015, o godz. 16.00 w pływalni Kasztelanka na oś. Kasztelańskim w Międzyrzeczu rozegrane zostały II Rodzinne Zawody Pływackie.
 Organizatorami są pracownicy Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku.
W przeddzień startów poszliśmy z tatą na nasz basen sprawdzić nasze czasy
 i zobaczyć jak wypadamy na tle konkurencji.
Kraulem na 50m miałem wcześniej swój rekord 46 sekund 
a w przeddzień zawodów wykręciłem 42 sekundy, tata  miał 59 sekund .
Jednak spoglądając na tabele czasów uzyskiwanych w mojej kategorii wiekowej 
- mam jeszcze dużo do nadrobienia (30-35 sekund).

Po przybyciu na zawody podczas rozgrzewki zobaczyliśmy jaki poziom
 reprezentują inni zawodnicy i nie było nam do śmiechu , z koszulek tylko odczytaliśmy   
 że byli tam zawodnicy ze szkółek pływackich np. Wolsztyn
Pierwsze konkurencje odbywały się od najniższych kategorii wiekowych .
 W końcu przyszedł czas na moją kategorie 11-12 lat stylem dowolnym 
Start ze słupka  odbył się w nerwowym stylu  gdzie nie złożyłem nóg i 
 do wody wskoczyłem zahaczając jedną zgiętą nogą , co spowolniło mnie na starcie.
Dalej już rozkręcałem się jak lokomotywa i udało mi się dopłynąć jako pierwszy
 z czasem 36,15 s !!! - mój nowy życiowy rekord 
  Drugą konkurencją były styl grzbietowy 
Dopiero na  zawodach dowiedziałem się jak należy nawracać w stylu grzbietowym.
Tak samo jak przy kraulu tylko, że trzeba zrobić to w ostatniej chwili.
Nie jest to mój styl i nie pływam na grzbiecie zbyt często więc nie liczyłem na
 dobry wynik , a tutaj niespodzianka znowu 1 miejsce - pełne zaskoczenie na mecie.
Ostatnia  konkurencja to pływanie rodzinne czyli zmiana z rodzicem.
 Kolejność startu obojętna wiec tata popłynie pierwszy a ja najwyżej będę
 nadrabiał stracony czas .
Tata wyszedł ze słupka pięknie lecz po nawrocie tracił siły  i nie byłem w stanie nadgonić
konkurencji- czas jaki mieliśmy na 2 x 50 m to 1.25.90 min.
Może na następnych zawodach  uda się nam  poprawić ostatnią konkurencje.
Najmilszy moment całych zawodów dekoracja zawodników
Dla mnie był to dwukrotnie miły moment.
pzdr :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz