Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 marca 2015

Karta pływacka 24.07.2009


Od samego początku woda w moim życiu była  żywiołem , który pragnąłem ogarnąć
Rodzice opowiadali jak nie chciałem wychodzić nigdy z wanny mimo,
 że woda była już dawno zimna. Godzinne zabawy , pluskanie , nurkowanie - ach...
Przyszedł czas gdy tata zaczął zabierać mnie na głębsze wody basenowe ,
Tam w formie zabawy było skakanie ze słupków startowych ( oczywiście w ramiona taty) ,  
wstrzymywaliśmy  oddech pod wodą  - oczywiście wygrywałem :)
Próbowałem  pod nogami taty przepływać nie dotykając ich .Pomalutku rękawki  do nauki pływania zostały odrzucone w kąt i nieśmiało żabką pływałem koło taty .
W wieku 6 lat  zdecydowałem się ,że moje umiejętności pozwalają na 
zmierzenie się z sobą i wyrobienie karty pływackiej 
Kartę wyrabiałem 24.07.2009 roku na basenie odkrytym w Wojewódzkim Ośrodek Sportu i Rekreacji w Drzonkowie .Ratownik od razu zaznaczył mi że nie ma taryfy ulgowej , bo mając kartę pływacką jestem już samodzielny w wodzie 
Kartę pływacką może uzyskać osoba, która zda egzamin obejmujący:
1. Przepłynięcie w wodzie stojącej dystansu 200 m w dowolny sposób i dowolnym czasie
2. w tym przy najmniej 50 m stylem grzbietowym albo przepłynięcie z prądem wody 400 m w dowolnym czasie i w dowolny sposób,w tym przy najmniej 100 m stylem grzbietowym
3.Wykonanie skoku do wody z wysokości co najmniej 0,7 m
4 .Przepłynięcie pod lustrem wody przy najmniej 5m w wodzie stojącej lub 15 m z prądem wody

 Po wykonaniu wszystkich zadań ratownik po gratulował mi 
że jestem najmłodszym uczestnikiem u niego na kartę pływacką
Karta pływacka wisi  oprawiona w ramkę na honorowym miejscu w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz