Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 marca 2015

Podsumowanie przygody z Brazylijskim Jiu Jitsu - 2011

Po dwóch latach  treningów i turniejowych pojedynków zrezygnowałem 
z dalszego chodzenia , tata przyjął ten fakt spokojnie - nic na siłę  
Co dały mi te dwa lata ?
- pomogły przełamać nieśmiałość i dały możliwość poznania nowych przyjaciół.
- poznałem nową dyscyplinę,  szacunek oraz pewność siebie.
- pomagały dorastać zachowując doskonałą formę.
- uczyły zdrowego trybu życia i szacunku do własnego ciała.
-nauczyły najskuteczniejszej sztuki walki i samoobrony
 - rywalizacja sportowa nauczyła szacunku dla innych sportów walki,
- walki w sytuacjach zagrożenia, poszanowania przeciwnika
Byłem szanowany w społeczności szkolnej i w klasie 
po tym jak  wszyscy zobaczyli plakaty z moim zdjęciem wiszące na drzwiach szkoły
zachęcające do naboru na nowy rok
 
zdobyłem  w kwietniu 2010  stopień 7 KYU ( na pas żółty)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz